• 100% natuurlijk
  • Geen microplastics
  • Niet op dieren getest
  • Gratis verzending vanaf €50,-
  • Lorem ipsum

Dit zijn onze algemene voorwaarden. Deze zijn, samen met de verwijzingen die ze bevatten, van toepassing op elke overeenkomst die wij, Nacoy, met jou sluiten. Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet met ons contact te zoeken via [email protected] Wij hebben het recht deze algemene voorwaarden te wijzigen. Je stemt ermee in dat steeds de laatste versie van deze algemene voorwaarden op onze overeenkomst van toepassing zal zijn.

Artikel 1 – Identiteit

Nacoy

Wallsteijndreef 1

5709 RT Helmond

Nederland

[email protected]

KVK: 17110118
BTW: NL001895305B69
Bank: NL81ABNA0534087116

Artikel 2 – Registratie

Je moet je registreren om een product te bestellen. Je moet hiervoor je persoonlijke gegevens aan ons verstrekken. Die persoonlijke gegevens moet je naar waarheid invullen en actueel houden. We beschermen je persoonlijke gegevens goed; zie ook onze Privacy Statement op onze website. Gebruik een sterk wachtwoord voor je account en geef je wachtwoord nooit aan anderen. Je bent zelf verantwoordelijk voor eventueel misbruik van je account (bijvoorbeeld: als een ander met jouw wachtwoord een bestelling bij ons plaatst).

Artikel 3 – Betalingen

De (totale) prijs van de producten staat in onze webshop aangegeven. Je kan in onze webshop gratis betalen met IDEAL & Bancontact, betalingen via Paypal & creditcard kosten €1,95 per betaling. We rekenen €6,95 verzendkosten voor pakketten tot €50. 

Artikel 4 – Leveringen

Wij leveren je product af op het adres dat je bij de bestelling hebt opgegeven. Je kunt je adres niet meer wijzigen als wij het pakket al hebben verzonden. Post NL verzorgt de distributie. Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Als de bestelling vertraagd is, stellen wij je hiervan schriftelijk op de hoogte. We garanderen dat je de bestelling uiterlijk 30 dagen na bevestiging van je bestelling zult ontvangen. Lukt dit onverhoopt niet, dan kun je ons verzoeken om (a) het bedrag dat je voor het product betaald hebt, meteen terug te storten of (b) een vervangend product (van gelijke waarde) te sturen.

Artikel 5 – Retour

Je mag het product altijd binnen 14 dagen, nadat je het hebt ontvangen, terugsturen. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar [email protected] De retourkosten zijn voor eigen rekening, het pakketje brengen naar Helmond is natuurlijk gratis. Nadat je van ons een bevestiging hebt ontvangen, moet je het product binnen 14 dagen opsturen. Als wij het product hebben ontvangen, storten wij binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor de retourzending komen voor jouw rekening. Tijdens de termijn die je hebt om te bedenken of je het product wilt behouden, mag je het product niet gebruiken of openen.

Artikel 6 – Garantie

Als je product bij normaal gebruik en binnen de garantietermijn kapot gaat, heb je recht op een vervangend product. Het defecte product moet je dan naar ons sturen in de originele verpakking. De verzendkosten zijn voor jouw rekening.

Artikel 7 – Aansprakelijkheid

Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van een product. Dit geldt niet als die schade is ontstaan door onze opzet, grove nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Je recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product.

Artikel 8 – Intellectuele eigendomsrechten

Alle intellectuele eigendomsrechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordmerken) op onze teksten, foto’s, beelden en andere materialen, zijn ons eigendom (of hebben wij in beheer met toestemming van de rechthebbende). Jouw gebruik mag hier geen inbreuk op maken.

Artikel 9 – Klachtenregeling

Als je een klacht hebt over de uitvoering van de overeenkomst, horen wij dat graag. Stuur je klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar [email protected] Wij zullen je klacht zo snel mogelijk afhandelen, uiterlijk binnen vijf dagen nadat we jouw klacht hebben ontvangen. Als het langer duurt om de klacht af te wikkelen, ontvang je binnen vijf dagen een bevestiging van je klacht en laten we weten wanneer we een inhoudelijk antwoord verwachten. Als we de klacht niet onderling kunnen oplossen, ontstaat er een geschil dat valt onder de geschillenregeling.

Artikel 10 – Geschillenregeling

Op deze algemene voorwaarden en de overeenkomsten die wij met jou sluiten, is het Nederlands recht van toepassing.